SAOPŠTENJE ZA JAVNOST: Inovativnost kao imperativ poslovnja Beohemija poslovnog sistema

Beohemija laureat priznanja Biznis Partner 2012
Dvadeset godina uspešnog poslovanja

Beohemija poslovni sistem laureat je priznanja Biznis Partner 2012, prema anketi sprovedenoj među kompanijama učesnicama. Ovo prestižno priznanje dodeljuje se svake godine, kompanijama i organizacijama sa željom da ih afirmiše i podstakne da nastave da se rukovode visokim profesionalnim standardima i etičkim normama u organizaciji Mass medije.

Veliko nam je zadovoljstvo što Nagrada Biznis Partner 2012 dolazi upravo od kolega koje su prepoznale naš trud i zalaganje tokom ovih dvadeset godina rada. Do danas smo u poslovanje uložili preko 54 miliona evra a uspešno poslovanje našeg sistema prepoznala je i Evropska banka za obnovu i razvoj. Učešćem u kreditu vrednom 68 miliona evra Evropske banke za obnovu i razvoj podstakla je dinamičan razvoj Beohemije i obeležila novu etapu kompanije. Za samo godinu dana saradnje možemo se pohvaliti porastom prodaje od 33% i tržišnim učešćem od 40%u kategoriji praškastih deterdženata u Srbiji.“, naglasio je Slavenko Sekulić, izvršni direktor Beohemija poslovnog sistema.

 Poslovni sistem Beohemija domaći je proizvođač praškaste i kućne hemije i kozmetike koji u svom proizvodnom asortimanu broji preko 800 proizvoda kojiu se mogu naći na tržištu Slevenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Albanije i Hrvatske. Veliki broj brendova poput Deusa, Duela, Spina, Dahlie, Here i Becollina kreirani su tako da su biorazgradivi i ekološki prihvatljivi, a posvećenost kvalitetu i ulaganje u proizvodnju rezultiralo je rastom prihoda od 35 procenata na domaćem tržištu, odnosno 21 na inostranom u 2011. godini.

Nagrada “Biznis Partner 2012” tokom godina postala je prestižno poslovno, stručno i javno priznanje, za najbolje kompanije i institucije koje su u svom poslovanju postigle zavidan nivo, prihvatajući i primenjujući osnovni moto – U biznisu kao i u životu najvažniji je partner. Zato Beohemija nastavlja sa daljim investicijama u inovacije, razvojnovih proizvoda i tehnologija sa ciljem da brižljivo koncipiranim proizvodima, kupcima ponudi mogućnost izbora.