SAOPŠTENJE ZA JAVNOST: Međunarodno priznanje za domaći detergent:

Ukrajinski Međunarodni sajam inovacija:
priznanja za “Duel” i Beohemiju!

Poslovni sistem Beohemija i detergent „Duel“ laureati su prestižnih priznanja zlatni Pehar za kvalitet, kao i zlatne medalje za poslovanje koje dodeljuje stručni žiri Ukrajinskog Međunarodnog sajma inovacija i novih tehnologija „New Time“!

pehar beohemija kvalitetpehar beohemija kvalitetpehar beohemija kvalitet

Osmi Međunarodni sajam inovacija i novih tehnologija „New Time“ okupio je preko 35 zemalja predstavljajući preko 400 najnovijih dostignuća u oblasti inovacija i novih tehnologija u različitim granama industrije. Ovaj trodnevni sajam, održan uz podršku Ministarstva prosvete i nauke Ukrajine, posetilo je preko 2700 posetilaca. Povodom osvojenih priznanja, Izvršni direktor       „ Beohemije”, Slavenko Sekulić istakao je:

Ponosni smo što je naš detergent Duel, dobitnik ovako prestižnog priznanja za kvalitet u oštroj konkurenciji od preko 400 inovacija u Ukrajini. Nakon priznanja Arhimed, koje je dobio naš premijum detergent Deus na sajmu inovacija u Moskvi, ovo je drugo međunarodno priznanje koje je Beohemija dobila u toku ove godine za visok kvalitet proizvoda i celokupno poslovanje naše kompanije. Mi smo razvojno i izvozno orijentisan domaći proizvođač koji nastavlja sa investicijama u širenjem poslovanja na tržišta Istočne Evrope, Rusije i Grčke. Iz pogona Beohemije dnevno izađe oko 350 tona gotovih proizvoda, a mesečno oko 1,5 milion ljudi kupi barem jedan naš proizvod. Budućnost vidimo u daljem rastu izvoznih tržišta poput Ukrajine, jer je naša konkurentska prednost tim vrhunskih domaćih stručnjaka i upravljanje najsavremenijom japansko holandskom HosokawaShugi tehnologijom proizvodnje koju primenjujemo u našim fabrikama u Zrenjaninu.“

Duel je jedan od prvih proizvoda Poslovnog sistema Beohemija koji je sa 30% tržišnog učešća lider u kategoriji detergenata u Srbiji, kao i na Balkanu. Samo u 2011. godini Beohemija beleži porast izvoza za preko 20%, a u prvih šest meseci 2012. godine zabeležen je rast prodaje od 43% u Srbiji i 33% u izvozu.  Tokom 2011. godine uloženo je preko 20 miliona evra u razvoj proizvodnje i novih proizvoda Poslovnog sistema Beohemije, a u poslednje četiri godine preko 54 miliona evra. Duel je rezultat višegodišnjeg rada vrhunskog tima inženjera posvećenog kontinuiranom razvoju i usavršavanju visokokvalitetnih domaćih proizvoda, i izvozi se na tržišta Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Albanije, zauzimajući lidersku poziciju na većini tržišta.

pehar beohemija kvalitet